Navigate Your Way

myNuff

Mar 15, 2011

League Series 2

Time value (TV) + good weather mode


berlari berkejaran~ oyeahh

skill sepak takraw pon bule jugak buat time amek free kick.. nah hambikkk~

sambut bola swing dari aku jugak.. haiyaak

"aisey ade plak mamat depan aku ni. haihhhh ngacau betol la"

"mad, sambut mat, jangan pejam mata~"

"opocot mak kau, aku yang tergolek, cane boleh tersasul plak ni~ adeyh~"

"coach, ke mane aku nk sepak bola ni?"

13 3 11 5   "aku target no 3 tu tuihhh", kata aul sendiri

smile bro~


"kau tau x penat main kejar-kejar ni haihhh"

"aku tau kau sakit, tapi bersabar eh, meh aku tolong tepuk-tepuk belakang kau"


Gambar-gambar dalam Entry Series ni adalah untuk hiburan semata-mata, dan aksi yang di ambil adalah secara sepontan dan mungkin ada yang disengajakan


Peace :)

No comments:

Post a Comment